Adres do zwrotów:
Sebastian Sowiński
ul. Majdańska 5 m 56
04-088 Warszawa
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271)
Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni.
- W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie 10 dni od jego otrzymania.Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Zamawiającego.
- Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu (opakowanie nie może być w żaden sposób uszkodzone, rozerwane itp.). Towar nie może być zwrócony, jeśli Zamawiający zdjął przywieszki (np. metki informacyjne, identyfikacyjne) lub inne zabezpieczenia towaru.
- Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy), nastąpi niezwłocznie, poprzez wykonanie przelewu przez NinoShop.pl na wskazane przez Zamawiającego konto
-. Jeżeli po otrzymaniu produktu Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne, to może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub u sprzedającego
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy w przypadku kuriera należy wypełnic w obecności kuriera protokuł szkody i nie odbierać przesyłki, w przypadku Poczty Polskiej Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt  na adres sklepu NinoShop.pl znajdujący się w zakładce kontakt.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu paragon lub fakturę
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, wyrób uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny wyrobu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie wyroby do wyboru.
Reklamacja powinna zawierać opis wady wyrobu oraz dzień i okoliczności powstania wady.
Koszty, związane z odesłaniem wyrobu reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Produkty medyczne,które stosowane są bezpośrednio w kontakcie z ciałem:
- odciÄ…gacze pokarmu
- aspiratory
- termometry
- kremy
- wkładki laktacyjne
- bielizna
- butelki
Produkty te nie podlegajÄ… zwrotowi a jedynie procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia wady.