Kategoria:
Wiek
Marka:

Zawartosc tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

facebook
kontakt
banki
platnosci Pac z PayU
wysylka

FAQ

Czy sprzedawane zabawki posiadają niezbędne certyfikaty ?

Wszystkie sprzedawane produkty pochodzą od znanych i sprawdzonych producentów i oczywiście posiadają wymagane certyfikaty

1. Ile czasu mam czekać na przesyłkę?

Przesyłkę przygotowujemy w ciągu od 1 do trzech dni od daty złożenia zamówienia. Poczta Polska realuzuje ją od 1-3 dni roboczych, firma kurierska UPS 1 dzień.

2. Czy muszę sie rejestrować, by złożyć zamówienie?
Nie, nie ma takiej konieczności. Można złożyć zamówienie bez wcześniejszej rejestracji.
Jednak rejestracja umożliwia Państwu wgląd w historię zakupów.


3. Złożyłam zamówienie, jednak nie dostałam żadnego potwierdzenia na email, czy wszystko jest ok?

W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: 512-946-253

4. Czy mogę odebrać swoje zakupy w Państwa biurze?

Tak. Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia złożonego wcześniej na naszej stronie www.
Zamówienie można odebrać w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku lub w weekendy po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
5. Czy realizują Państwo wysyłki zagraniczne?
Tak, realizujemy. Warunkiem jest przedpłata na konto bankowe.
Mowa o tym w punkcie regulaminu na naszej stronie
6. Chciałabym zrezygnować ze swojego zamówienia, czy jest to możliwe?
Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną: tel. 512-946-253 Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane.
Zgodnie z  naszym regulaminem
7.  Czy jeśli odzież jest za mała, bądź za duża mogę ją zwrócić lub wymienić?
Tak, jak najbardziej jest to możliwe.
Jest to możliwe po uprzednim wypełnieniu formularza wymiany/zwrotu znajdującego się na stronie naszego sklepu:
Po wypełnieniu naszego formularza, otrzymają Państwo dalsze instrukcje odnośnie czynności związanych z wymianą lub zwrotem.
Na zwrot/wymianę  towaru mają Państwo 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
Wszystkie nasze produkty powinny zawierać oryginalne metki oraz oryginalne opakowania.
Powinny być w stanie nienaruszonym, bez oznak używalności.
Nie przyjmujemy odzieży ubrudzonej w pudrach, kremach, fluidach, szminkach oraz przesiąkniętej zapachami, zabrudzone zwierzęcą sierścią.
Przy zwrocie zamówienia wymagamy także paragonu.
Dodatkowe informacje znajdą Państwo w regulaminie na naszej stronie.
8. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Odpowiedź znajdą Państwo w  regulaminie na naszej stronie:

Nińo   proponuje następujące formy płatności:
* przelewem : w momencie, gdy cała przesyłka zostanie przygotowana, klient otrzyma e-mail z prośbą o dokonanie przelewu, a w nim wszystkie potrzebne dane. Przesyłka zostanie wysłana, gdy pieniądze wpłyną na konto - zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu.

* gotówką przy odbiorze osobistym
9. Chciałabym zapłacić za zamówienie przelewem, jednak nie mogę znaleźć do Państwa danych z nr konta.
Odpowiedź znajdą państwo w regulaminie na naszej stronie jak rónież na dole strony w zakładce "przelew elektroniczny"
10. Ile kosztuje przesyłka za zamówienie?
Formy płatności oraz koszt za przesyłki znajduje sie w punkcie  regulaminu znajdującego sie w naszym sklepie, jak również na dole strony w zakładce "koszty dostawy"
11. Jak można się z Państwem skontaktować?
Wszelkie problemy oraz pytania można kierować poprzez formularz na stronie naszego sklepu.

12.Dlaczego nie mogę się zalogować?

Upewnij się czy wpisałeś poprawny login i hasło lub czy nie miałeś włączonego "caps-locka". Jeśli nie jesteś pewien, możesz skorzystać ze strony odzyskiwania hasła - wpisując tam swój login lub adres e-mail, który został podany podczas rejestracji, otrzymasz e-mailowo przypomnienie swojego hasła.

 

13.W jaki sposób wybrać rozmiar lub kolor artykułu ?

Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć właściwy rozmiar bądź kolor artykułu w polu wyboru.

14.W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

Kontakt z obsługą sklepu www.ninoshop.pl możliwy jest od poniedziałku do piątku
od 9 do 17 pod numerem telefonu: 512-946-253
Dostępny jest również adres mailowy
info@ninoshop.pl

pod który można kierować wszelkie pytania.
15.Czy oprócz sklepu internetowego prowadzicie również sprzedaż w sklepie stacjonarnym?

Nasz sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż przez Internet.

16.Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Tak, istnieje możliwość składania zamówień telefonicznych pod numerem
512-946-253 od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

17.Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?

Nie. Cena wyświetlana obok produktu określa tylko jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku.

18.Czy wszystkie produkty widoczne w Sklepie są dostępne od ręki?

Większość naszej oferty dostępna jest od ręki. Przy produktach, na które trzeba poczekać dłużej znajduje się dokładna informacja o terminie realizacji.

19.Nie mogę dodać produktu do koszyka, co mam zrobić?

W przypadku, gdy produktu nie można dodać do koszyka oznacza to, iż nie jest on dostępny w naszym magazynie.

20.Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów w waszym sklepie?

Nie. Nasz sklep pozwala na dokonywanie zakupów bez zakładania konta.


21.Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT. W przypadku, gdy ma być wystawiona faktura prosimy w uwagach do zamówienia wpisać: faktura VAT.


22.Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak, aby otrzymać towar zamówiony w naszym sklepie należy uregulować całą kwotę widniejącą podczas składania zamówienia wraz z kosztami transportu.


23.Czy każde zamówienie musi być potwierdzone telefonicznie?

Nie. Nasi pracownicy dzwonią do klienta w celu potwierdzenia zamówienia tylko w sytuacjach, które budzą wątpliwości.

24.Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co mam zrobić?

W takim przypadku najlepiej skontaktować się z obsługą sklepu wysyłając maila na adres: info@ninoshop.pl lub dzwoniąc pod numer: 512-946-253


25.Czy mogę otrzymać przesyłkę w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalenie godziny doręczenia przesyłki. Kurier nie ma obowiązku ustalać z odbiorcą przesyłki konkretnej godziny dostawy. W celu otrzymania informacji o spodziewanej godzinie dostawy danej przesyłki prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem
Jedynie na terenie Warszawy korzystając z kuriera Nino można umówić konkretną godzinę dostawy

26.Czy przed zapłaceniem kurierowi za paczkę mogę sprawdzić jej zawartość?

taka możliwość jest tylko przy kurierze naszej firmy Nino na terenie Warszawy


27.Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy

28.Czas dostawy uzależniony jest od wyboru firmy realizującej dostawę:

- Poczta Polska  czas dostawy zwykle 1-3 dni roboczych (przesyłka priorytetowa),
- Kurier UPS czas dostawy  zwykle 1-2 dni roboczych.

29.Dlaczego płatność kartą kredytową/debetową została odrzucona?

Jeśli Twoja karta kredytowa/debetowa została odrzucona podczas weryfikacji sprzedającego, dokonywania płatności lub kolejnej próby weryfikacji, upewnij się czy:
- Twoja karta nie jest zadłużona ani zablokowana?
- wprowadzone szczegóły płatności (takie jak numer karty kredytowej czy data ważności) są prawidłowe?
- na koncie znajdują się wystarczające środki i czy osiągnięto dzienny, tygodniowy lub miesięczny limit wydatków?
- czy wprowadzono poprawnie imię i nazwisko? (Imię i nazwisko właściciela karty musi być takie samo jak imię i nazwisko osoby składającej zamówienie w naszym sklepie)
- czy wprowadzono prawidłowy adres rozliczeniowy? (Adres rozliczeniowy zapisany w systemie banku musi być taki sam, jak adres podany w zamówieniu. Jeśli Twój adres się zmienił, bank może nadal posługiwać się starym adresem zarejestrowanym dla karty)
- Twoja karta została uaktywniona? (dotyczy nowych kart)
Jeśli problem będzie się powtarzał, możesz uregulować opłaty w e-zabawkowo.pl za pomocą przelewu tradycyjnego (wpisując w tytule przelewu numer zamówienia).

Uwaga! Niektóre karty płatnicze (nie dotyczy kart kredytowych) mogą nie posiadać opcji dokonywania płatności internetowych. W przypadku transakcji internetowych wykorzystywane mogą być prawie wyłącznie karty wypukłe (z wypukłym numerem karty), np. karty obciążeniowe lub kredytowe VISA Classic, Master Card, Diners Club, JCB oraz systemów krajowych: POLCARD, PBK Styl a także jako wyjątek -karta płaska Inteligo Visa Electron.
W sprawie szczegółów dotyczących możliwości wykorzystania kart elektronicznych w Internecie należy skontaktować się z bankiem, który wydał określoną kartę.


30.Co zrobić, kiedy podczas realizacji płatności za zakupy nie uzyskałem potwierdzenia jej wykonania np. zostało przerwane połączenie z Internetem?

Należy sprawdzić na swoim rachunku czy transakcja została zarejestrowana w sekcji "Zablokowane środki" oraz zapytać w sklepie czy płatność została zarejestrowana. Jeśli transakcja nie została zarejestrowana na koncie w Twoim banku wówczas trzeba dokonać zakupu jeszcze raz lub wykonać przelew tradycyjny (wpisując w tytule przelewu nr zamówienia).
Jeżeli powyższe informacje nie rozwiały wszystkich wątpliwości prosimy przesłać pytania na adres info@ninoshop.pl lub zadzwonić pod numer telefonu  512-946-253 (od poniedziałku do piątku od 9 do 17). Postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania.

 

Problemy Logowania i Rejestracji


Dlaczego nie mogę się zalogować?

A zarejestrowałeś się? Naprawdę musisz się zarejestrować aby móc się logować. A może zostałeś wyrzucony z forum (jeśli tak się stało zobaczysz odpowiednią informację)? W takim wypadku skontaktuj się z webmasterem lub administratorem forum aby poznać powód tego. Jeżeli zarejestrowałeś się, nie zostałeś wyrzucony a i tak nie możesz się logować sprawdź ponownie swój login i hasło. Zazwyczaj to właśnie błędny login lub hasło są problemem, ale jeśli tak nie jest skontaktuj się z administratorem forum, gdyż problem może leżeć po stronie błędnej konfiguracji skryptu.
31.Dlaczego w ogóle muszę się rejestrować?

Być może nie musisz, zależy to od administratora forum czy musisz się rejestrować by móc się wypowiedzieć. Jednakże rejestracja da ci dostęp do dodatkowych funkcji niedostępnych dla gości, takich jak własny avatar, prywatne wiadomości, wysyłanie emaili, subskrypcja grup użytkowników itd. Rejestracja zajmuje tylko chwilę i naprawdę zalecamy jej dokonanie.
32.Dlaczego wciąż jestem wylogowywany?

Jeżeli nie zaznaczysz opcji Loguj mnie automatycznie podczas logowania na forum będziesz zawsze wylogowywany po pewnym czasie. To zapobiega wykorzystaniu twojego konta przez kogokolwiek innego. Aby pozostawać zalogowanym zaznacz powyższą opcję. Nie jest to zalecane, gdy korzystasz z publicznego komputera, np. w bibliotece, kawiarni internetowej czy na uczelni.

33.Rejestrowałem się kiedyś ale nie mogę się już logować!

Najbardziej prawdopodobne powody takiego stanu to: wpisałeś niewłaściwy login i hasło (poszukaj email'a, który dostałeś po rejestracji) lub administrator usunął twoje konto z jakiegoś powodu. Być może stało się tak, ponieważ nic nie napisałeś? Często administratorzy usuwają użytkowników, którzy w ogóle nic nie napisali aby zmniejszyć rozmiar bazy danych. Spróbuj zarejestrować się ponownie i bądź aktywny w dyskusjach.

34.Zgubiłem moje hasło!

Nie panikuj! Twoje hasło co prawda nie może zostać odzyskane, ale można je wyczyścić. Aby to zrobić przejdź na stronę logowania i kliknij Zapomniałem hasła, oraz postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami

 

Preferencje i Ustawienia Użytkowników


Jak mogę zmienić swoje ustawienia?

Wszystkie twoje ustawienia (jeśli jesteś zarejestrowany) są przechowywane w bazie danych. Aby je zmienić kliknij w odnośnik Profil (najczęściej znajduje się na górze strony, chociaż nie zawsze). To pozwoli ci zmienić wszystkie ustawienia

 

FORUM

Jak mogę zmienić lub usunąć post?

Jeżeli nie jesteś administratorem lub moderatorem forum możesz jedynie zmieniać lub usuwać własne posty. Aby zmienić post (czasem jest to możliwe jedynie przez jakiś czas po jego napisaniu) kliknij w przycisk zmień przy danym poście. Jeżeli ktoś już na niego odpowiedział po edycji pod postem pojawi się tekst drobnymi literami informujący, ile razy dany post zmieniano. Nie zostanie on dodany jeśli ktoś już odpowiedział na post, lub jeśli został on zmieniony przez administratorów lub moderatorów (powinni oni powiadomić co zmienili i dlaczego). Pamiętaj, że zwykli użytkownicy nie mogą usunąć postu, na który ktoś już odpowiedział.
Jak mogę dodać podpis do mojego postu?

Aby dodać podpis do wiadomości musisz najpierw go stworzyć w swoim profilu. Kiedy już to zrobisz możesz zaznaczyć pole Dodaj podpis przy formularzu wysyłania postu, aby dodać podpis. Możesz także domyślnie dodawać podpis do wszystkich swoich postów zaznaczając odpowiednią opcję w swoim profilu (przy czym każdorazowo pisząc post możesz zadecydować o nie dodawaniu do niego podpisu, przez odznaczenie pola w formularzu wysyłania)
Dlaczego nie mam dostępu do forum?

Nietóre fora mogą być przeznaczone dla konkretnych użytkowników lub grup. Aby przeglądać, czytać, pisać itp. może być potrzebna specjalna autoryzacja. Dostępu do nich mogą udzielić jedynie moderatorzy forum oraz administratorzy i z nimi powinieneś się skontaktować.